Subscribe News Feed Subscribe Comments

10 Tanda Yang Anda Bertuah

Perkara yang paling susah ialah dimana kita nak tahu samada sidia berminat dengan kita atau tidak. adakah anda bertuah pada hari tu? semua perkara yang buat untuk menarik minat dia tela berjaya atau tidak. yang sebenarnyaanda tidak tahu, kerana isyarat yang wanita keluarkan adalah samar-samar bagi sesetengah lelaki untuk memahaminya. Untuk mengetahui isyarat yang dikeluarkan - secara lisan @ secara pergerakan  - supaya anda boleh pergi ke level yang seterusnya.

ia tiada rahsia kerana wanita tidak beberapa boleh mengawal sesuatu yang bersangkutan dengan seks dan perasaan. Jadi, untuk  membolehkan anda membaca isi hati sidia, berikut adla beberapa tips yang boleh anda baca.

NO:10 SIDIA BELANJA ANDA MINUM
Dia belanja anda minum, ia adalah isyarat yang sidia yakin dan tahu apa yang dia mahu. ia juga isyarat menjemput anda untuk menyertainya. - Ia potensi untuk anda temankan sidia.

NO:9 SIDIA SENTUH ANDA
Body Language ialah kunci untuk mengetahui sidia dengan lebih tepat. Jika sidia sentuh anda di lengan atau peha semasa berbual dengan anda bernakna sidia amat suka dengan anda, seterusnya akan melibatkan tempat yang lebih sulit.

NO:8 SIDIA MEMUJI ANDA
Wanita bukanlah seorang yang suka memuji - lelaki ialah seorang yang menjaga ego. Jika memuji berkaitan dengan keterampilan dan cologne anda, anda boleh terima sebagai satu syarat untuk mendekatinya dengan lebih intim lagi.

NO:7 SIDIA MELAKUKAN EYE CONTACT
sida maintain memandang anda semasa berbual menunjukkan dia suka apa yang dilihat dan akan mengkaji dengan lebih mendalam lagi.

NO:6 SIDIA BENARKAN ANDA MENYENTUHNYA
Jika sidia menyentuh anda ambil itu sebagai jemputan untuk dibalas. Dengan membiarkan anda menyentuhnya dengan tanpa berasa segan di tangan atau di kaki, sidia menunjukkan yang dia berasa selesa dan berminata dengan anda. ini adalah juga satu isyarat yang anda mungkin bertuah malam ni.

NO:5 SIDIA BERSANDAR PADA ANDA
Bila berbual dengan seseorang mereka tidak berminat dengan samada lelaki atau wanita.mereka hanya suka duduk di tempat masing sambil berbual. Tetapi bila teman wanita anda suka bersandar pada anda ketika berbual, anda boleh mengolah bahawa sidia selesa dan ingin berkongsi dengan anda. atau mungkin berkongsi perkara sulit dengan anda.

NO:4 SIDIA BERKONGSI PERKARA YANG SULIT
Wanita tidak akan berkongsi dengan orang lain sehinggalah dia berasa selesa dengan seseorang dan menceritakan segalanya. Jadi jika anda berhadapan dengan situasi sebegini, baca pergerakannya dan dia mahukan tindakbalas dari anda.

NO:3 SIDIA MULA BERCAKAP KOTOR
Tiada isyarat yang terang selain isu ini yang menunjukkan anda memang bertuah. Jika sidia bercerita topik seks pada anda, dia beritahu apa yang dia suka, dia tanya apa yang anda suka, dia bertanyakan pengalaman anda dan sebagainya. Sidia cuba memikat anda dan cuba untuk pergi ke perhubungan yang lebih intim.

NO:2 SIDIA MENUNJUKKAN TANDA LAHIR
Kadang-kadang anda benda yang tidak patut dilihat, kerana tersorok di tempat yang sulit. Jika sidia tanpa segan menyelak baju dan menunjukkan tanda lahir dan sebagainya, sidia memberi isyarat apa yang anda akan dapat lihat kemudian nanti.

NO:1 SIDIA BALIK BERASINGAN DENGAN ANDA
Jika sampai tengah malam, anda masih tidak menjalankan tugas anda sebagai lelaki, Sidia mungkin meminta diri untuk balik dengan sendiri. Anggap ajelah itu adalah peluang terakhir anda untuk menjadi bertuah.. haha

0 comments:

Post a Comment

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates